Řízení společnosti, projektu a vedení týmu vyžaduje mnoho dovedností, ale kde začít když opravdu začínáme? I když už fungujeme dlouhou dobu, stává se podnikání snad jednodušším?

Plánovat, dohlížet na zadané úkoly, udržovat komunikaci se zákazníky a při tom všem neztratit z očí a mysli stanovený cíl či záměr. Spousta informací a souborů, komunikace roztříštěná na různých místech.

Mít ten správný nástroj, to je podle nás klíčem k úspěšnému řízení projektu či společnosti a k naprosté kontrole nad vytyčeným záměrem. To vše bez nutnosti neustálého aktivního dohledu nad Vaším týmem, což Vám uvolní ruce i čas a vy se budete moci soustředit na to hlavní: zákazníky a Váš cíl.

Zkuste to s myšlenkovými mapami či Ganttovým diagramem. S databází zakázek či zákazníků, kde jsou zahrnuty všechny relevantní údaje a komunikace. Zkuste to s Projektově.

Nechte Projektově hlídat úkoly za Vás a zaměřte se na Vaši společnost a její cíle. Naše služba je snadno ovladatelným nástrojem pro řízení projektů, úkolování v rámci běžné provozní agendy a komunikaci se zákazníky. Díky propojení s e-mailovým klientem je veškerá komunikace v projektu i s přiloženými soubory automaticky připojena tam kam patří.

Vytvářejte a přidělujte úkoly na jednom místě a ne poprvé zmínkou, podruhé e-mailem a potřetí telefonem. Jakmile vznikne úkol v Projektově.CZ, systém automaticky hlídá řešitele i jeho termíny a zároveň odesílá řešiteli informační e-mail o novém úkolu. Zadaný úkol se v systému nemůže ztratit, být zapomenut či přeplánován. To může učinit jen autor úkolu, tedy Vy. Při splnění úkolu pak dostanete automaticky upozornění, aby jste mohli úkol zkontrolovat a uzavřít.

Celý systém běží na internetovém serveru v cloudu, takže informace sdílené mezi členy týmu jsou vždy aktuální. Navíc je možné nastavit sebe i jiné uživatele jako sledující úkolů a tím budete o veškerém dění pasivně informováni.

V Projektově.CZ se komunikuje standardně skrze e-mailové zprávy (bez instalace, z Outlooku, Gmailu či mobilního telefonu). Zprávy s odesílatelem “Jarek přes Projektově.CZ” jsou automaticky zařazeny ke svým úkolům i s připojenými soubory. Celá komunikace je tak kdykoliv dohledatelná na svém místě a svázaná s daným úkolem.

Máte větší projekt? Rozpracujte si ho do myšlenkové mapy. Jedním pohledem na myšlenkovou mapu získáte okamžitý přehled o tom, kde přesně projekt je a jak daleko má k dokončení. V momentě budete vědět které kroky/úkoly jsou již kompletně hotovy, na kterých se pracuje a které ještě ani nezapočaly.

Jednoduše si na počátku projekt připravte, rozdělte na úkoly a ty zase na podúkoly. Jakmile budete mít každý potřebný krok/úkol zadán v projektu, naprosto stačí daný projekt otevřít a na šedé liště vlevo najít ikonu Myšlenková Mapa. Po kliknutí na ikonu se Váš projekt a všechny související úkoly okamžitě promění v myšlenkovou mapu.

Objednejte si Projektově kliknutím zde: https://www.projektove.cz/vodafone-napad-roku , vyplňte pár údajů a už dnes začněte realizovat Váš podnikatelský plán. Jako účastníci soutěže Vodafone nápad roku 2016, získáte Projektově.CZ na rok ZDARMA.

Díky tomu, že je Projektově.cz online, není třeba žádné stahování ani instalace. Stačí se jen přihlásit.

Vytvořte svůj první projekt

Projekt: Hrací automaty na letištích podporují charitu

Co kdyby na letištích byly hrací automaty, se kterými cestovatelé si mohou zkrátit čas čekání na letišti, utratit nerozměnitelné drobné a ještě pomoci? Máme nápad na projekt, instalovat na letištích hrací automaty, které by podporovaly místní charitu.

1) Založme na to projekt

Po přihlášení do Projektově se pokaždé dostanete do sekce Má Stránka, kde máte přehled úkolů pro daný den a ze které můžete pokračovat do sekce Projekty, na kterou stačí kliknout myší.

V sekci Projekty dále klikněte na možnost Přidat Projekt.

Zadejte název projektu, je zde i možnost vybrat nadřazený projekt, tu ale v tuto chvíli nepotřebujeme. Po zadání názvu stačí kliknout na Vytvořit.

2) Přidejte členy

V tuto chvíli Vás Projektově automaticky navede do sekce Členové týmu, kde lze rychlým kliknutím Přidat členy spolupracující na daném projektu.

Členy týmu můžete buďto vybrat z již registrovaných uživatelů nebo přidat e-mailovou adresu nového člena a tím jej zaregistrovat. V následujícím kroku vyberete roli, kterou má člen zastávat a kliknete na Přidat.

Dále je třeba si uvědomit, které další kroky musíme podniknout k uskutečnění našeho projektu a z těchto kroků uděláme Podprojekty. Stejným způsobem, jakým jsme vytvořili hlavní projekt, si nyní vytvoříme potřebné Podprojekty a zařadíme je pod hlavní projekt Hrací automaty na letištích podporují charitu.

Nyní již v sekci Projekty vidíme náš nový projekt i s podprojekty.

3) Naplánujte projekt přes myšlenkovou mapu

Nyní si na jednotlivé části projektu (podprojekty) můžete kliknout a naplánovat přes myšlenkovou mapu.

A z této myšlenkové mapy jsou automaticky vytvořeny úkoly, které je možné si rozdat v týmu.

Ve chvíli kdy úkoly splníte, zařadí se do uzavřených úkolů a v myšlenkové mapě jsou zobrazeny zeleně.

Každý úkol je také možné si rozkliknout, předat kolegovi i s termínem a okomentovat. Nebo je možné úkoly na sebe navázat v Ganttově diagramu a sledovat průběh.

  • Projekty bez řízení žijí vlastním životem, na myšlenkové mapě s úkoly uvidíte, jak se projekt plní
  • neváhejte vyzkoušet i Ganttův diagram (4. ikonka v levém menu, pod myšlenkovou mapou). Naplánované úkoly je možné na sebe navázat. Pak, když se jeden opozdí, Projektově.CZ vám automaticky přepočítá termíny úkolů ostatních
  • Pro každý velký celek (marketing, výroba, prodej) je dobré vytvořit si vlastní podprojekt. Každý podprojekt má totiž vlastní myšlenkovou mapu. Více menších map je pak snazší na orientaci.
  • U úkolů je možné smazat termín. Termíny a připomenutí si dávejte jen tam, kde jsou opravdu nutné. Jinak celý projektový tým zavalíte drobnými připomínkami. Úkoly a podúkoly je dobré používat jako takový kontrolní seznam, zda je vše splněno.
  • Jak na řízení projektů z pohledu času, kvality a peněz? Připravujeme pro Vás webinář, zůstaňte dobře naladěni.