Nápad roku 2010

NR_2010.jpg

UniCredit Bank Nápad roku 2010
(3. ročník)

 

Shrnutí

  • Do třetího ročníku soutěže se celkem přihlásilo 93 projektů.
  • Vítězům soutěže byly rozdány ceny v celkové hodnotě 400 tisíc korun.

Vítězové

  • Kategorie UNICREDIT BANK NÁPAD ROKU 2010
    • UkažJakBydlíš.cz (Štěpán Bartyzal)
  • Kategorie STUDENT PODNIKATEL
    • TakePlace (Jaroslav Škrabálek)
  • Kategorie POTENCIÁL
    • Interaktivní podlahy (Kateřina Kožoušková)

 Video o nejlepších projektech

Přehled TOP 10 projektů

1. místo
UkažJakBydlíš.cz – Štěpán Bartyzal

UkažJakBydlíš.cz je internetový portál určený k inspiraci bydlení. Na UkažJakBydlíš.cz najdete tisíce obrázků světového designu bydlení. Uživatelé se zde mohou zdarma inspirovat a zároveň chlubit svými obrázky bydlení. Firmy zde mohou za poplatek prezentovat obrázky svých výrobků a realizací.
www.UkazJakBydlis.cz

2. místo
Takeplace – Jaroslav Škrabálek

Takeplace je moderní webová služba společnosti ACEMCEE pro efektivní organizaci a prezentaci odborných akcí. Konference, semináře, školení, workshopy a veletrhy, ať už v komerční, nebo akademické sféře, jsou často pořádány těžkopádně, za použití mnoha nekonzistentních nástrojů - a to má Takeplace změnit. Služba byla navržena na základě požadavků odborných kruhů a své uživatele provede celým procesem pořádání odborné akce, nebo účasti na ní.
www.takeplace.eu

3. místo
INSolveReader – Jaroslav Poul

INsolveReader umožňuje automatizovanou kontrolu kontaktů v informačním systému uživatele a v pravidelných intervalech zjišťuje, zda se některý z nich, neocitl v úpadku (insolvenčním řízení). K tomu nabízí přehledné zobrazení nových událostí ve struktuře programu, upozornění probíhá pomocí emailové notifikace. Dále nabízí funkce přehledů a statistik, historie a archivaci dokumentů.

4. místo
Cizí uši neuslyší – Hana Elicharová, Jiří Šindelář

Nová koncepce tvorby diskrétních zón, která využívá zvukové bariéry k oddělení veřejného a soukromého prostoru.

5. místo
Rukavice gLove - Eliška Počarovská

Rukavice pro dvě ruce gLove je určena pro rodiče a děti. Sestává z jednoho vaku s dvěma vstupy: vrchní vstup pro ruku dospělého, spodní pro dítě. Tato rukavice je chráněna průmyslovým vzorem v zemích EU, čímž je dána unikátnost výrobku.
www.glove.cz

6. místo
Interaktivní podlahy - Kateřina Kožoušková

Interaktivní podlaha propojuje pohyb lidského těla s dějem, který se na ni odehrává. Hýbete se, a tím měníte dění kolem Vás. Je reklamní médium, které pomáhá udržovat povědomí o značce, podporuje uvedení nového výrobku na trh, zpestřuje výstavy, hudební a zábavné akce.
www.interactstyle.cz

7. místo
FashionManic – Veronika Bartošová

Hlavním záměrem je vytvoření internetové sociální sítě sdružující uživatele, kteří se zajímají o módu, módní trendy a novinky v obchodech. Návštěvníci FashionManic si mohou vytvářet vlastní profily prostřednictvím jejich online šatníků, které mohou dále sdílet, komentovat a navzájem se inspirovat.
www.FashionManic.cz

8. místo
Moneybro – Petr Moravec

Moneybro je komunitní webové tržiště. Scházejí se na něm lidé, kteří si potřebují půjčit peníze a zároveň lidé, kteří chtějí investovat. Moneybro zajišťuje jejich spárování, zároveň poskytuje stabilní platformu pro zajištění bezpečnosti všem uživatelům a dohlíží na řádné splácení úvěrů. Jde o systém tzv. P2P půjček, tedy půjček bez přítomnosti finanční instituce.
www.moneybro.cz

9. místo
Kuchyňská nádoba 3v1 - David Crla

Kuchyňská nádoba 3 v 1. Struhadlo, cedník a napařovák v jednom produktu. Je vyroben lisováním z nerez plechu.

10. místo
RollTown - Martin Zdražil

Kombinace bruslařského ringu, restaurace a klubu se dvěma bary, Nabízení bruslení v příjemném, krytém, prostředí. Pro pokročilé bruslaře se počítá s roll-parkem (soubor překážek a ramp). 

E-book 10 kroků k podnikání

Přihlaste se k odběru novinek a získejte e-book

Odběr newsletteru

Fultextové vyhledávání
* Povinné pole
"