Zviditelni svůj projekt

Nemusíte soutěž přímo vyhrát, k tomu abyste dosáhli svých byznysových cílů. Což dokazují vybrané projekty z loňského ročníku, které se kolikrát neumístili ani v TOP 10, ale dokázaly využít potenciál soutěže naplno ke svému rozvoji.

 

Medializace

Skinners.jpg

 
  Skinners, výrobci bot do kapsy, ty využili medializace po skončení 8. ročníku ke zviditelnění svého produktu díky několika článkům a rozhovorům (např. Hospodářské noviny, MF DNES, Ekonom, iDNES.cz) Následně z toho těžili i v crowdfundingové kampani na HitHit, kde překonali rekord a vybrali přes 600 tisíc korun.

Investice

720 3.jpg

 

720° je finská společnost, která nabízí řešení pro optimalizaci pracovního prostředí s důrazem na zdraví a produktivitu zaměstnanců. Firmu spoluzakládal Čech Tomáš Novotný, který projekt začal budovat během studia na Helsinské univerzitě. Díky účasti v soutěži Nápad roku získal investici od J&T Ventures ve stovkách tisíc EUR.

Internacionalizace

Vcelka TC.jpg

  Včelka.cz vyhrála pobyt v Silicon Valley pro 2 osoby a účast na konferenci TechCrunch Disrupt v San Francisco. Kde získali velkou dávku inspirace a především zajímavé kontakty na investory či potenciální partnery pro launch Včelky (Levebee.com) na americkém trhu. 

Networking

Battswap 2.jpg

   Battswap, výrobce systému pro výměnu baterií pro elektrická auta. Nápad roku jim zajistil prezentaci před TOP manažery ze strojírenské společnosti Thyssen Krupp a dále stánek na European Utility Week ve Vídni, který navštívilo více než 10 000 návštěvníků z oblasti energetiky.  Výstupem byla dohoda o spolupráci s čínskou skupinou EVE Batteries. Před několika týdny Battswap získali investici, která stanovila valuaci firmy na 100 milionů korun.

 

E-book 10 kroků k podnikání

Přihlaste se k odběru novinek a získejte e-book

Odběr newsletteru

Fultextové vyhledávání
* Povinné pole
"